Choroby autoimmunologiczne: Diagnoza, leczenie i zarządzanie
propagowanie jest efektywną odmianą zachęcenia nabywcy do zainteresowania artykułem, usługą albo marką. rozpowszechnianie i nakłanianie do zwrócenia uwagi na konkretny artykuł to reklama. ma być ona skierowana wyłącznie na transakcje określonej jednostki – wypróbuj ANCHOR. Oznacza to, że wytwarzając, a później emitując krótki film reklamowy, można sobie pozwolić chwalić, zachęcać i pokazywać towar swojej marki, nie porównując z takim samym towarem innego wykonawcy. Tak wyglądająca forma prezentacji jest zabroniona. Nie wolno wskazywać marki rywalizującej w swej reklamie, bez uwagi na to, czy chcemy wyłącznie o niej nadmienić, czy również, co jest niedozwolone oczernić konkurującą na płaszczyźnie rynkowej firmę lub też jej produkt. wolno natomiast użyć stwierdzenia o nie zrównaniu własnego tworu porównaniu do pozostałych, bez przytoczenia rzeczowych konkurentów. wyjaśniając to,można o swoim produkcie twierdzić czy pisać, że jest on najlepszy w branży, że jest numerem jeden, że tylko taki towar spełni oczekiwania człowieka. nie wolno tu uciekać odprawdy, ale właśnie ta forma jest tolerowana.
1. Otwórz link
2. Tutoriale
5. Sposoby na